Termeni si conditii

Cum comand?

Puteti identifica produsul de care aveti nevoie folosind functia de cautare si cautare avansata din topul site-ului, sau navigand prin categorii.

Odata identificat produsul, stabliti numarul de bucati si il adaugati in cos. La fel procedati cu fiecare produs in parte.

Dupa ce ati finalizat cumparaturile, mergeti in cos si verificati produsele si numarul acestora inainte de a lansa comanda. In cos puteti face modificari, sa stergeti produse, sa modificati numarul lor, sa utilizati codul de discount (in cazul in care dispuneti de unul). Dupa fiecare operatie dati click pe Recalculeaza pentru a afisa noile valori in cos.

Daca totul este in regula in cos, puteti lansa comanda.

In cazul in care doriti sa o lansati mai taziu, o puteti salva in contul dumneavoastra. Pentru aceasta dati click pe Salveaza. O veti regasi in contul dumneavoastra oricand doriti sa o lansati.

Daca doriti sa o lansati acum, dati click pe Comanda.

Comanda este impartita in cativa pasi simpli:

  1. Datele dumneavoastra de client:
    • daca ati mai comandat de la noi – introduceti e-mail-ul si parola utilizate in comenzile ulterioare, si aveti acces la contul dumneavoastra, completat deja cu datele de client din comezile anterioare. Daca nu va mai reamintiti parola, utilizati functia de recuperare parola – click pe ‘Ai uitat parola’ , introduceti adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat initial si click pe trimite. Veti primi in scurt un e-mail in adresa respectiva cu parola dumneavoastra
    • daca comandati pentru prima data – click pe butonul ‘Client nou’ si completati cu atentie datele din formular. Aceste date raman confidentiale si nu vor fi utilizate de catre noi decat in relatia cu dumneavoastra. Totodata, la urmatoarele comenzi pe care le veti face de la noi, nu va mai fi nevoie sa completati aceste date, deoarece le vom pastra in contul dumneavoastra. Va fi destul sa va autentificati cu e-mailul si parola pe care le stabiliti acum.

    Dupa ce ati verificat detaliile dati click pe Continua.

  2. Selectati metoda de livrare In functie de preferintele dumneavoastra, selectati o metoda de livrare. In functie de metoda de livrare pe care ati selectat-o vor fi calculate si adaugate in comanda dumneavoastra si taxele de livrare, conform cu continutul comenzii. Tot aici puteti sa ne transmiteti detalii suplimentare legate de comanda daca e cazul. Dupa ce ati verificat detaliile dati click pe Continua.
  3. Verificare detalii comanda Aveti aici posibilitatea sa verificati cu atentie toate detaliile comenzii dumneavoastra. Dupa ce ati verificat detaliile dati click pe Lanseaza.

Imediat dupa ce ati efectuat comanda pe site veti primi un e-mail de confirmare, cu sumarul comenzii, in adresa de e-mail pe care ati specificat-o la inregistrare. Va rugam sa verificati si in bulk (in cazul in care aveti adresa pe Yahoo, sau alte adrese free).

Noi vom verifica comanda dumneavoastra, si un cazul in care exista nelamuriri va vom contacta.

Daca totul este in regula, vom astepta efectuarea platii, in cazul in care ati platiti prin banca sau posta, iar apoi vom livra coletul.

Daca ati optat pentru plata ramburs, vom livra coletul, urmand ca plata sa o faceti la primirea acestuia.

Pe parcursul fiecaruia din pasii de mai sus veti primi e-mailuri automate cu stadiul in care se afla comanda dumneavoastra. Prin urmare va rugam sa va verificati e-mailul inainte de a ne contacta.

Statusul comenzii dumneavoastra il puteti verifica oricand si pe site, in contul dumneavoastra. Pentru aceasta, intrati pe site, la sectiunea Contul meu si va autentificati cu datele cu care v-ati inregistrat. Aici gasiti lista cu comenzile dumneavoastra, precum si statusul acestora.

 

Cum platesc?

Aveti la dispozitie trei modalitati de plata. Puteti opta pentru oricare dintre ele in momentul in care faceti comanda:

  • prin banca: Contul catre care trebuie facuta plata este:
    Cont: RO92 BTRL 0130 1202 9031 94XX
    Banca: Transilvania Cluj Sucursala Zorilor
    Beneficiar: SC AVC Consult SRL
    Adresa beneficiar: Cluj-Napoca , Aleea Borsec, nr.3/41

    Prin aceasta modalitate de plata termenul de livrare incepe din momentul intrarii banilor in cont.
    Atentie! Este obligatoriu sa faceti plata cu aceleasi date de identificare (nume, adresa …) cu care ati facut si comanda.
    Confirmarea platii se poate (optional) trimite pe e-mail la comenzi@avc.ro . 

  • prin posta:Contul catre care trebuie facuta plata este:
    Cont: RO92 BTRL 0130 1202 9031 94XX
    Banca: Transilvania Cluj Sucursala Zorilor
    Beneficiar: SC AVC Consult SRL
    Adresa beneficiar: Cluj-Napoca , Aleea Borsec, nr. 3/41

    Prin aceasta modalitate de plata termenul de livrare incepe din momentul intrarii banilor in cont.
    Atentie! Este obligatoriu sa faceti plata cu aceleasi date de identificare (nume, adresa …) cu care ati facut si comanda.
    Confirmarea platii se poate (optional) trimite pe e-mail la comenzi@avc.ro . 

  • ramburs: Plata integrala a produselor si a transportului se va efectua la curier in momentul primirii coletului la adresa pe care ati specificat-o in comanda.

 

 

Cum primesc produsele?

Produsele vor fi livrate la adresa pe care ati specificat-o in comanda prin posta sau curierat, in functie de alegerea dumneavoastra. Contravaloarea serviciilor de transport sunt suportate de catre cumparator, iar taxele sunt calculate automat in tmpul comenzii in functie de metoda de livrare pe care o alegeti.
Tarifarea este astfel:

  • Curierat:
    – Pana la 1 kg. = 14.28 RON
    – Peste 1 kg. = 0.90 RON / kilogram suplimentar.
  • Curierat cu plata ramburs:
    – Pana la 1 kg. = 29 RON
    – Peste 1 kg. = 0.90 RON / kilogram suplimentar.
  • Posta:
    – Pana la 1 kg. = 5 RON
    – Peste 1 kg. = 0.72 RON / kilogram suplimentar.
  • Posta cu plata ramburs:
    – Pana la 1 kg. = 16 RON
    – Peste 1 kg. = 0.72 RON / kilogram suplimentar.

Preturile includ TVA.

Observatii: – Pentru produsele de pe stoc asiguram un termen de livrare intre 12-72 de ore, timpul real fiind conditionat de localitatea unde trebuie facuta livrarea si de intervalul in care dumneavoastra faceti plata .

– Pentru produsele care nu sunt pe stoc termenul maxim de livrare va va fi transmis prin email.

– Pentru platile cu OP, MANDAT POSTAL , termenul de livrare incepe din ziua in care au intrat banii in cont.

– Specificatiile tehnice sau preturile produselor prezente pe acest site sunt informative si pot fi schimbate fara o instiintare prealabila.

– Firma nu va plati despagubiri pentru prejudiciile creeate de nelivrarea la timp a produselor, neonorarea comenzii din lipsa marfii pe stoc,pierderea marfii pe traseul livrarii,sau alte incidente legate de livrare

 

Politica de garantie / returnare / service

In cazul in care produsele comandate de dumneavoastra nu se afta temporar pe stoc, veti primi imediat un e-mail in care va vom preciza data cea mai apropiata in care vom reinoi stocurile pentru produsele respective.

Fiecare produs livrat va fi insotit de certificatul de garantie, instructiuni de montaj si utilizare.Pentru orice alte intrebari va rugam sa ne scrieti pe comenzi@avc.ro

Transportul de la client la service va fi suportat de catre client iar de la noi spre client de societate.

Pentru a nu plimba produsele degeaba inainte de a returna un produs va rugam sa ne scrieti sau sa ne contactati telefonic pentru incercarea remedierii problemei ivite (daca este posibil).

Toate produsele noastre pot fi returnate intr-un termen de 10 zile lucratoare ,fara penalitati si fara invocarea unui motiv, urmind ca societatea sa returneze banii clientului, in modul in care acesta o cere,cheltuielile directe de returnare suportindu-le clientul(transport marfa si comisioane retur bani)

Returnarea:
Adresa de primire a produselor la service:
Beneficiar: SC AVC Consult SRL
Adresa beneficiar: Cluj-Napoca , Aleea Borsec, Nr.3/41
Telefon: 0740-818499
Orar: de Luni pina Vineri intre orele 9-17