Intrebari frecvente

Ce metode de livrare exista?

Produsele vor fi livrate la adresa pe care ati specificat-o in comanda prin posta sau curierat, in functie de alegerea dumneavoastra. Contravaloarea serviciilor de transport sunt suportate de catre cumparator, iar taxele sunt calculate automat in tmpul comenzii in functie de metoda de livrare pe care o alegeti.

In cat timp voi primi comanda?

– Pentru produsele de pe stoc asiguram un termen de livrare intre 12-72 de ore, timpul real fiind conditionat de localitatea unde trebuie facuta livrarea si de intervalul in care dumneavoastra faceti plata .

– Pentru produsele care nu sunt pe stoc termenul maxim de livrare va va fi transmis prin email.

– Pentru platile cu OP, MANDAT POSTAL , termenul de livrare incepe din ziua in care au intrat banii in cont.

Cum pot verifica statusul comenzii?

Statusul comenzii dumneavoastra il puteti verifica oricand si pe site, in contul dumneavoastra. Pentru aceasta, intrati pe site, la sectiunea Contul meu si va autentificati cu datele cu care v-ati inregistrat. Aici gasiti lista cu comenzile dumneavoastra, precum si statusul acestora.

Cum fac o comanda?

Puteti identifica produsul de care aveti nevoie folosind functia de cautare si cautare avansata din topul site-ului, sau navigand prin categorii.

Odata identificat produsul, stabliti numarul de bucati si il adaugati in cos. La fel procedati cu fiecare produs in parte.

Dupa ce ati finalizat cumparaturile, mergeti in cos si verificati produsele si numarul acestora inainte de a lansa comanda. In cos puteti face modificari, sa stergeti produse, sa modificati numarul lor, sa utilizati codul de discount (in cazul in care dispuneti de unul). Dupa fiecare operatie dati click pe Recalculeaza pentru a afisa noile valori in cos.

Daca totul este in regula in cos, puteti lansa comanda.

Daca am intrebari cum pot sa va contactez?

Telefonic la 0740 818499, prin email la comenzi@avc.ro, sau utilizand formularul din pagina de Contact